perfect slim in farmacii

O intrebare adaugata de un anonim (si noi raspundem si intrebarilor de la anonimi :) ), suna cam asa:
Am cautat perfect slim in farmacii dar nu am gasit ceea ce voiam defapt sa cumpar; am gasit perfect slim l`oreal  (o crema anticelulita) si nu paqstile de slabit perfect slim despre care se tot vb pe net.

RASPUNS:
Dupa cate am aflat, perfect slim in farmacii nu este; gasesti sigur perfect slim pe internet si poti face comanda pe site-ul perfectslim.ro (ce rost are sa mergi la farmacie cand poti face o comanda pe net? :) )

info perfect slim in farmacii

perfect slim in farmacii a fost publicat de Olivia O. la vineri, octombrie 01, 2010, in Pentru Slabit -> / / si a primit 5 comentarii

5 comentarii:

  1. perfect slim poate fi folosit si de catre copii cu varta de 14 ani?

    RăspundețiȘtergere
  2. perfect slim nu este recomandat copiilor, femeilor insarcinate si in timpul alaptarii

    RăspundețiȘtergere
  3. daca am 19 ani pot consuma perfect-slim???

    RăspundețiȘtergere
  4. in farmaci se gaseste perfect slim ?

    RăspundețiȘtergere