este bun ceaiul perfect slim?

este bun ceaiul perfect slim? am de slabit vreo 30 kg ... m-am chinuit cu dieta daneza (schimbarea metabolismului) dar nu am reusit sa o duc pana la capat. am mai incercat si alte retete de slabit dar rezultatele nu au fost satisfacatoare.
O colega a mea zicea ca a incercat perfect slim si a slabit aproape 20 kg in 2 luni.
Ce puteti sa-mi spuneti despre acest ceai?

(intreaba Luminita A. din Constanta)

RASPUNS:

Draga Luminita,
Perfect Slim nu este un ceai de slabit ci sunt niste capsule de slabit.
Despre aceste pastile de slabit gasesti pe acest site urmatoarele articole, discutii si pareri:

info este bun ceaiul perfect slim?

este bun ceaiul perfect slim? a fost publicat de Andreea la duminică, octombrie 03, 2010, in Pentru Slabit -> si a primit 0 comentarii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu